piątek, 16 sierpnia 2013

~ Make-up challenge : Teen make-up for for any occasion ~ Makijaż dla nastolatki na każdą okazję

Znalazłam listę ciekawych ,,wyzwań" makijażowych , zdrowotnych urodowych w internecie i postanowiłam ,że warto spróbować ;) Dziś pierwszy z serii post zawierający makijaż na każdą okazję dla nastolatki. 
Oczywiście nie jest on przeznaczony tylko i wyłącznie dla nastolatek jednak jest przygotowany z myślą o nich. 
Przedstawię wam moje wykonanie owego makijażu :) 
Moją modelką została Ola za co jej bardzo dziękuje 









 Oto lista użytych kosmetyków :

Podkład :
Piękna cera BB, So pretty - jest delikatny i lekki dzięki czemu nie osiągamy efektu ,,maski" tylko wygładzamy i wyrównujemy koloryt skóry. 

Pod oczy : Korektor rozświetlający Miss Sporty

Policzki : Puder rozświetlający w perełkach ,,Me&My Ice Cream" 

Powieki :
- Delikatnie brzoskwiniowy, połyskujący cień do powiek na całą powiekę oraz na wewnętrzne kąciki oka.
-Ciemno brązowy cień firmy Avon rozprowadzony pędzelkiem od połowy powieki , przy końcu podwinięty do góry dający efekt delikatnej kreski.

Rzęsy i brwi :
- bezbarwna odżywka do rzęs i brwi firmy essence 
- tusz do rzęs firmy Avon
Usta: Błyszczyk sensique w naturalnym , lekko beżowym odcieniu.



Oczywiście można zwiększyć intensywność brązowego cienia lub zmienić go na czarny lub inny ja zaprezentowałam najbardziej neutralny moim zdaniem ;)



Podoba się ? Chcecie więcej ? ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ty jak uważasz ? Podziel się ze mną swoją opinią :)