poniedziałek, 12 sierpnia 2013

~ Morze, morze i powrót do rzeczywistości ~ Mobile Mix ~

Kochani moi najpierw chciałabym was bardzo przeprosić z powodu mojej nagłej nieobecności. Spowodowała ją mój wyjazd nad morze o którym dowiedziałam się w piątek wieczorem a już w sobotę wyjeżdżałam. Swoją drogą pierwszy raz od wielu lat spędzałam wakacje w Polsce i troszkę dziwnie się czułam i cały czas się dziwiłam skąd tu tyle Polaków :)  No dzisiaj już nie będę poruszać żadnych ważniejszych tematów natomiast dodam kilka zdjęć z wakacji ;)




Mój nowy ulubiony sok i artystyczne zdjęcie :)



Ostatnio na kanale niesia25 znalazłam przepis na sole w śmietanie. Pierwszy raz słyszałam o tej rybie i bardzo chciałam ją spróbować. Jak widać na powyższym może nie w śmietanie ale była bardzo pyszna :)

Mały peeling :)


Piękne fale ;) Cudownie się siedziało w morzu kiedy się pojawiały :)




Po prostu nie mogłam się powstrzymać <3


Bubble tea według mojego pomysłu ;) 



Musze dodać ,że zatrzymałam sobie to opakowanie ;)

Takiego słodziaka spotkałam w Kołobrzegu ;) Chwilę po wykonaniu zdjęcia podszedł do mnie i zaczął się przytulać < ciiii... nie mówcie Majce > 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ty jak uważasz ? Podziel się ze mną swoją opinią :)