poniedziałek, 29 lipca 2013

~ Mini zdobycze z wyprzedaży ;) ~

Jest strasznie gorąco , mam strasznie dużo pomysłów na wpisy i zastanawiam się czy dodać więcej niż jeden czy rozbić to na różne dni :) Ten wpis będzie króciutki bo chce wam tylko pokazać kilka drobiazgów , które kupiłam ostatnio po mniej lub bardziej okazyjnych cenach . Nie są to wszystkie rzeczy , które kupiłam ale nie chce wam pokazywać koszulek bo nie ma w nich nic specjalnego. Na początek zacznijmy od paru drogeryjnych łupów .


Mój pierwszy nabytek to marker do stóp, który maskuje i pomaga pozbyć się twardej skórki.
Jak widzicie niżej normalnie kosztuje prawie 12 zł a ja dałam za niego 2 zł ;)



Wspaniały peeling wulkaniczny i maska-serum do stóp . U mnie cudownie się sprawdza ;) Normalnie inne nogi . Cena ok. 2,50/szt




Moje kolejne cudo to błyszczyk od Catrice. Bardzo długo szukałam tego pomarańczowego odcienia i udało się :) Cena regularna to około 17 zł a ja go kupiłam za 7 zł ;)

A teraz moje cudowne nowe koturny ;) Już od dłuższego czasu jakiś szukałam fajnych w dobrej cenie a tu proszę ;) Śliczne buty i to po jakiej okazyjnej cenie. Kupiłam je w Altero za bagatela 19,99 a ich początkowa cena to około 90 zł *.*







I mały dodatek do moich bucików ;) Żelowe wkładki z poduszkami powietrza. Dzięki temu noszenie obcasów i koturn jest wygodniejsze ;)








To tyle. A wy co upolowaliście ostatnio na wyprzedaży ?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ty jak uważasz ? Podziel się ze mną swoją opinią :)