sobota, 21 września 2013

~Make it real ! ~czyli o ciężkich początkach odchudzania.

Przepraszam za tą moją nieobecność. Nie wiem jak często uda mi się znaleźć czas na jakiś wpis ale postaram się przynajmniej raz w tygodniu coś dodać. Odchudzanie jest cały czas aktualnym tematem i postanowiłam w końcu coś na ten temat napisać. Wszystko tutaj będzie pokazane na moim przykładzie więc nie koniecznie będą skuteczne również w waszym bo jak wiecie każda z nas ma inny organizm. 



Na początek trochę właśnie o moim złośliwym organizmie wam opowiem. Mam figurę typu gruszka czyli wszystko magazynuje się u mnie w okolicy ud, pośladków i bioder grrr : / Zawsze myślałam, że mam tendencje do tycia i wyobraźcie sobie moje zdziwienie gdy okazało się, że jest właśnie na odwrót. Staram się nie jeść szczególnie tłustych i niezdrowych rzeczy ale nie powiem żeby moja dieta była jakoś szczególnie pod tym kątem tworzona. Wszystko co jem jest raczej przypadkowe. W lato dość często stawiała na produkty zbożowe , owoce, warzywa itp. Ale sama dieta u mnie nic nie daje nawet w połączeniu z małym ruchem. Oj tak leniuszek ze mnie niezły ; D Wszystko się zmieniło gdy od początku września zaczęłam sprawdzać wagę i obwód bioder i talii. Co było mi potrzebne do diagnozy, ale o tym za chwilę. I wyobraźcie sobie moje zdziwienie gdy okazało się, że przy tej samej diecie cały czas, bez wyrzeczeń schudłam przez około 3 tygodnie - nawet nie całe 3 kg i ubyło mi -5cm w biodrach. Czym to jest spowodowane ? Ruchem oczywiście !!! Dwa razy w tygodniu mam po 2 godzinki zajęć sportowych fitness, ćwiczenia rozciągające, wzmacniające itp.  To jest naprawdę cudowne - mimo iż na te zajęcia w duchu przeklinam -  to dzięki nim chudnę.  





Jeśli to czytacie to wiedzcie, że troszkę pracy i szybko zobaczycie pierwsze efekty. Odchudzanie wcale nie musi być waszą zmorą ! <3 



Jak już wcześniej wspomniałam ja wypełniałam pewien formularz diagnostyczny. Pokazuje on jak przy tym samym trybie życia możecie wyglądać za 2 lata i jak szybko otrzymacie upragnioną wagę. Jest tam też wiele innych ciekawych rzeczy. Diagnoza jest bezpłatna ;) Dodatkowo możecie tam wykupić różne pakiety ale to nie jest obowiązkowe ;) Diagnoza naprawdę jest ciekawą rzeczą i po małym researchu wykaże wam jakie błędy popełniacie.



No na razie to tyle ;) Pozdrawiam was bardzo cieplutko i życzę wam powodzenia :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ty jak uważasz ? Podziel się ze mną swoją opinią :)