środa, 4 września 2013

~Wakacyjny projekt denko~ czyli żegnajcie kosmetyki + kilka zdobyczy

     Projekt denko jest to akcja w , której każdy kosmetyk używany jest do samego końca. Do póki się nie skończy nie otwieramy nowego. Osobiście staram się tak robić jednak nie zawsze pamiętam aby pokazywać wam kosmetyki właśnie z tego projektu. Dzisiaj zrobiłam wyjątek i korzystając z tego ,że dziś nie idę do szkoły postanowiłam ruszyć moje cztery litery i wziąć się do roboty . Dodatkowo pokażę wam kilka zdobyczy z wakacji. W sumie to nie wiem jak to nazwać bo niektóre kupiłam a niektóre dostałam na urodziny , które organizowałam dopiero pod koniec sierpnia. 

Oczywiście nie będę pokazywać wszystkiego więc spokojnie :D


PROJEKT DENKO

Mój kochany krem z filtrem - używałam wersji dla dzieci ale ja tam różnicy nie widziałam.
Niestety się skończył - a lato razem z nim .

Korektor rozświetlający Lovely - spisywał się świetnie i naprawdę nie dużo kosztował.
Biały puder z essence- Jeden z najlepszych jakie miałam ;)

Te dwie maski powinnam zaliczyć zarówno do projektu jak i do zdobyczy ponieważ kupiłam je będąc w Kołobrzegu a właśnie wczoraj ostatnia się skończyła ;C
Dają świetny efekt <3


ZDOBYCZE


Wielokolorowy, rozświetlający puder - używam go i jestem MEGA zadowolona z efektu.
No i oczywiście dwa miss selene - żadnego póki co nie użyłam więc nie wiem jaki efekt dają.

Gąbeczkę z Donegal dostałam od Kasi i powiem wam ,że jest równie 
dobra co ta z The Body Shop.

Pędzelek do cieni z Donegal również od Kasi.

Świetnie nim się rozprowadza cienie. 




NIESPODZIANKA








Tak , teraz narobię wam smaka zdjęciem mojego tortu urodzinowego :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ty jak uważasz ? Podziel się ze mną swoją opinią :)