niedziela, 1 września 2013

~ Początek roku szkolnego- jak go przetrwać ? ~

Właśnie mijają ostatnie chwilę moich letnich wakacji. Część z was na pewno jest tym przybita. Nie mogę powiedzieć żebym jakoś bardzo wypoczęła podczas tych wakacji ale źle nie było :) Czas się ogarnąć przecież to już mój ostatni rok w tej szkole ! Dostałam już mój nowy plan i pierwsze co poczułam to wielka ulga. Lekcje mam rozłożone stosunkowo dobrze i nie ma ich jakoś specjalnie dużo ( w zeszłym roku chodziłam na 8 a wracałam często, gęsto koło 16), przejrzałam już podręczniki na ten rok - nie jest źle. Więc co to za dziwne uczucie ? Niechęć do szkoły ? 
Nie, to nie to. Chyba niechęć do wstawania rano i przesiadywania kilku godzin w szkole ( nawet jeśli teraz już nie ma ich tak dużo jak w zeszłym roku) a potem jak zwykle ,,doczłapywanie" się do domu . ;)  


Więc jak zacząć ten nowy rok szkolny z nową energią i zaskoczyć lub nawet zarazić nią innych ? W sumie to nawet nie trudne :D Jeśli wy będziecie czuć się rześko i wspaniale to inni poczują tą pozytywną energię , która będzie od was bić ;) 


~Make yourself happy~ 
Relaksująca kąpiel w ulubionych solach lub olejkach zawsze poprawia nastrój. A może trochę porządnego rozciągania? Uwierzcie mi 20 minut jogi, pilatesu lub jakichkolwiek ćwiczeń mogą zdziałać cuda ;) Jeśli macie czas możecie iść na przyjemny spacerek po parku , na małe zakupy lub do kina i tym małym gestem pożegnać wakacje w przyjemny sposób ;3

~It's beauty time !~
Mi osobiście poprawiła humor maseczka z minerałów z morza martwego ;) Możecie robić sobie różne okłady, peelingi, maseczki . Nie dość ,że humor wam się poprawi to wasza skóra wam za to podziękuje.

~Take courage~
Chyba większość z was się zgodzi ,że przez negatywne nastawienie robimy się przybici. Czego nam trzeba oprócz oczywiście siły na nadchodzący rok ? Odwagi aby stawić dzielnie czoła temu jakże okrutnemu faktowi ,że nasze wylegiwanie i spanie do południa się skończyło ;)

~Beautiful inside, beautiful outside~
W końcu oprócz dobrego nastawienia , na powitaniu kolejnego roku warto dobrze wyglądać. Lekki makijaż , ładne ciuchy, fajna fryzura i od razu poczujecie się dużo lepiej ;)




To na tyle ;) Na pocieszenie (uczniom) powiem ,że to tylko 10 miesięcy ;) Odliczając święta bożego narodzenia , Wielkanoc, małe święta po drodze, wycieczki, wyjścia, matury i takie tam rzeczy to naprawdę tego czasu nie ma tak dużo ;) 


Trzymajcie się cieplutko^_^ Mam nadzieję ,że energia , która właśnie do mnie przybyła nie opuści mnie po przekroczeniu progu szkoły :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ty jak uważasz ? Podziel się ze mną swoją opinią :)