niedziela, 21 lipca 2013

~~Let me introduce myself ~~

Tak sobie pomyślałam, że zanim zacznę na dobre prowadzić tego bloga to wypada żebyście mnie trochę poznali. Pewnie w moich postach zauważycie pewien szczegół z , którego zawczasu chcę się wytłumaczyć.
Bardzo często zdarza mi się porównywać różne rzeczy w Polsce do rzeczy w Irlandii, Anglii etc. Wynika to z tego faktu , że mieszkałam na wyspie jakiś czas i po prostu widzę te ogromne różnice i porównuje to ale mam nadzieję ,że to mi wybaczacie. 
Kolejna kwestia proszę do wszystkiego co napiszę podchodzić z dystansem bo są to moje osobiste przemyślenia, obserwacje itp. :)  Jeśli macie jakieś pytania śmiało możecie pisać na wszystkie chętnie odpowiem. Na razie to tyle. Za niedługo pojawi się pierwszy już tematyczny post ^_^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ty jak uważasz ? Podziel się ze mną swoją opinią :)