wtorek, 23 lipca 2013

TAG: Mój zwierzęcy przyjaciel

Postanowiłam wykonać bardzo popularny TAG: Mój zwierzęcy przyjaciel.
 Zapoznałam się z nim dokładniej na blogu lejdish :) Skoro to początki tego bloga to chce abyście mnie a także moje maleństwo trochę poznali  (。♥‿♥。) Tak jak wyżej wymieniona blogerka uzupełnie TAG zdjęciami ;)1. Jak nazywa się Twój zwierzak?
Maja <33



2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy? 

Kotka - jej rasa to dachowiec




3. Jak długo jest już z Tobą?

Około 6 lat
( Takie moje zdjęcie bez makijażu proszę nie oceniać tu Maja jest ważna c: )



 4. Jak znalazł się w Twoim domu?Około 6 lat temu w lato na mojej wycieraczce znalazłam kotka , który plątał się między mieszkaniami. Wtedy pierwszy raz pomyślałam, że chciałabym mieć jakiegoś w domu. Tego samego dnia rozeznałam się w cenach karmy, kuwety itp. Przekonałam resztę domowników i znalazłam ogłoszenie w internecie i niedługo potem w moim domu zagościł 8 tygodniowy kociak ;)






 5. Ile ma lat?
Maja ma 6 lat ;)





6. Co jest dziwnego w charakterze Twojego zwierzaka?
Maja nie lubi innych zwierząt. Jeśli jest bardzo zła to syczy. Uwielbia sałatę, rośliny, marchewkę, delicje i szynkę ale tylko tą lepszą. Jest trochę rozpuszczona i często rano budzi kogo się da aby dał jej mięso pomimo tego ,że zawsze ma suchą karmę i świeżą wodę. Stanie koło ucha i będzie miauczeć póki ktoś nie zareaguje . W ewentualności nawet spróbuje lekko ugryźć.







7. Co Twoja relacja ze zwierzakiem dla Ciebie znaczy?
Bardzo dużo. Kocham ją nad życie i nie wyobrażam sobie domu bez niej. Jest moim małym szczęściem.






8. Najmilsze wspomnienia związane z Twoim zwierzakiem?
Zabawa ;) Pamiętam jak miałam kolorowe wstążki i żyłki i Maja zawsze mi je z szuflady podkradała ;) Paskuda nawet nauczyła się otwierać szuflady. Kolejne wspomnienie to coś co mi nigdy nie wypadnie z głowy . Robiłam porządki wśród skarpetek, rajstop itp. i w pewnym momencie zobaczyła jak Maja chwyta w pyszczek skarpetki i ucieka z nimi do przedpokoju ;)





9. Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Maja, Słoneczko, Słonek, Niunia, Króliczek, Skarbie, Kochanie, Majusia, Mania i czasami jak mnie zdenerwuje to Menda : )


Tak to właśnie Maja <3 Taguję wszystkich zainteresowanych ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A ty jak uważasz ? Podziel się ze mną swoją opinią :)